Wednesday, October 12, 2011

Tore päew :D

Kui ma kooli jõudsin ja koolikapist tahtsin õpikuid võtta oli mul kapp kinnikiilunud ja ma ei saanud seda lahti :D Kutsusin füssa õpsi (Raimo) Ja tema muukis ühe traadijuppiga selle lahti :D Nii abivalmis ja chill mees!! No ja kunagi-millagi läksime kehalisse ja vhima hakkas sadama ja ma võtsin oma vääraka,narmendava,orasid täis vihmavarju välja-suht mark oli :D Ja siis kõndisime Lissuga ja siis mu vihmavari läks paugupealt kinni ja pea jäi sinna vahele..eino väga tore vihmavari mul ikka :D
Ja öhesõnaga kool sai läbi ja läksime Getter Jaanit vaatama ja saime pilti teha temaga jms... VIKU oli ka seal ja ta ütles Getterile, et ta tahab lauljaks saada :D
Ja pärast kui kodus olin, siis tuli mul täiesti lampi tuju juukseid värvida ja läksin ostin Selverist värvi (mingi tund aega valisin) Ja nüüd ma olengi mingi väga "huvitava" värviga inimene.  :)
                                                                           " Like"
                                                           

No comments:

Post a Comment