Friday, October 21, 2011

Kuidas panna Linnarti tunnist poppi??


Oli parasjagu Vene keele tund, õpetaja küsis jutustama (Selgituseks siis see, et Linnart on  meie kooli üks karmimaid õpse ja veel minu kassijuss) Selge oli see, et seal tunnis ma enam olla ei tahtnud,,aga kuidas saada koos kottidega märkamatult klassist välja ? Kõigepealt vahtisin akanast alla ja mõtlesin kas minu ja Lissu kotte saaks kuidagi alla visata ja siis põgeneda ise ka. Aga see plaan oli siiski jama, kuna Niglase tund oli allkorrusel ja ta rautselt oleks märganud kuidas mingid kotid alla lendavad,,kusakilt teavast :D
Siis tuli järgmine plaan..ootasin kui õps kutsus järgmise inimes enda laua juurde jtustama..vaikselt panime lissuga asjad kokku. Lissu jäi esialgu oma kohale mina läksin koos kottidega aina ükse poole ja siis teesklesin et vaatan ukse kõrval olevast kapist mingeid õpikuid, vaikselt avan teise käega ukse ja lükkan jalaga mõlema kottid uksest välja. Ühe silmaga piilun õpsi poole, klass kisab..ja korraga vaatab õps ka kuskile aknast välja..ja lipsti poen ise ka uksest välja..Ja lissu väljasaamine oli väga lihtne..Lissu lihtsalt ütles, et tal on kõne ja ta väljus klassist..mina ootasi teda juba..vähem kui minutiga olime koolist juba läinud..:D

No comments:

Post a Comment