Sunday, October 9, 2011

Lihtsalt niiisama!!

hey-hey-hey..täna igati tore päev olnud, tegime Karmelis laada ja mingi umbes 100 euri saime kokku..lahhe!! See raha läks kõik annetusel !! Präegu niisam kuulan Maria Mena lugulaulu:D-Miss you Love ..Ning mõtlen peaaegu igal õhtul nagu ka täna YFU-st..nimelt tahan vahetusaastale minna!! Ja hetkel kirjutab Eesti keele õps. mulle soovituskirja: miks peaksin just mina minema vahetusaastale vms. :D Homme on veel passipilt vaja teha ja siis saadan YFU-le valimisankeedi ja järgmine samm ongi valimispäev!! Otsustatakse kas saan vahetusaastale või ei :D
Ning siis tuleb hakata terve aasta raha koguma !! ..aga esialgu elan hetkes ja naudin elu !! Sest elu on SUPER !! Muide ma südamest loodan et ma homme passipildul normalnaja jään, sest raudselt jääb üks silm kinni vms..:D või siis suu vildakalt :D Isegi ID-kaardil on allkiri valesti kirjutatud mu perkonnanime üks täht jäi vahelt ära :D Tase !! ///OKey bye and smile!!

No comments:

Post a Comment