Friday, December 2, 2011

Ou happy day..

Päev algas üsnagi väsitavalt...kuid viimases tunnis (Geograafias) läks teema ikka väga pööraseks..Lihtsalt pean mainima, et meie Geo ja Bio õpetaja Anna-Liisa on üli chill..tund algas sellega,et ma hüüdsin üle terve kassi kellele meeldib õpetaja uus juuksevärv, tõsku käsi püsti- ..ainus kes käe tõstis oli- MINA :D
(Y) Järgmine chill seiklus oli see kui õps rääkis oma rajust 18 aastaseks saamisest..kuskil TUDUS..:D..kahtlane. Ning kui küsiti..mis seal Tudus tegelikult toimus?.. Anna-Liisa vaikis :D
pärast vaikusehetke..kommenteeris Daiska seda niimodi : " Süütus läx kui saunaaken!! "..nagu mismõttes??? hahhaa :D Loodsin et see tund ei saa kunagi läbi,,vastupidisest Lisettega kes lootis et see tund saab kohe läbi või siis me hakkame kordki elus õppima..sorry :\
 Muide aulas käis julm ehtimine ja mignite trummide ja muu säärase ülespanek, kuna ERKI ÕUN (matemaatika õps.) peab täna koolis oma 60 sünnipäeva...(Y)
 ..ei kujuta tõesti ette mis pidu seal präegu toimub :D 
Muide mul tuli meelde ju, et Anna-Liisa lubas mu maha lüüa, kui ma tast blogisse kirjutan..ups=D
Vaevalt ta seda teeb..seega ma pühendan talle ühe luuletuse,,et ta suudaks mulle kiiresti andestada;)


Meie kallis Anna-Liisa,
ostis Saaremaale viisa.
Et saaks seeni uurida
ja munamäge puurida.

Tahtis ennast puhtaks pesta
ja siis süüa suitsulesta.


See õilis hing Anna-Liisa,
kes kasvanud oli kannatuste kiuste 
 ja oma kohta selles ilmas nüüd otsis...
kuid õnneks leidis selle,

meie üheksandast klassist :)

   By: Kersti
Ühesõnaga pärast kooli läksin ma teatrisse etendus vaatama ja siis koos Lisettega ülivingele noortekale RRG-s (Y)(Y)
Muide ..luban et koolivaheajal kirjutan kõik üksikasjalikult mis Saksamaa reisil õieti toimus..präegu lihtsalt pole aega!!
Aga igatahes täna oli tore päev!!!
Seniks aga byye!!! Lähen vaatan midagi telekast!!
                   Tsaukiiiiiiiiiiiiiii...

No comments:

Post a Comment