Monday, December 5, 2011

mida iganess!!

Täna oli kooolis kohutaw..mind ja Lisettet süüdistatakse selles, et meie pärast läheb Saksakeele õps koolist minema..mida iganess!!
Igatahes vahet ple..tegelt suht chill..ma juba naeran selle asja üle...isiklikult ei tunne ma ennast eriti süüdi :D Ja ei peakski!!
Prägu on mul üldse igasugused imelikud mõtted peas nagu näiteks..prussakas võib elada nädala ka ilma peata - kuni lõpuks sureb lihtsalt nälga! See on kahtlane..ma olen juba pikka aega sellele mõelnud,,eitea millest se tuleneb?? Muide miks on loodus nii karm,,miks ei võik prussakas kohe surra..vaid ta peab piinlema näljas..nälg on üldse nii jubbe asi..mäletan kui olin väike ja kui ma koolitoitu ära ei söönud, siis kokatädi ütles mulle, et miks sa toitu korralikult ära ei söö, et maailmas on miljoned lapsi näljas..ja mina pisike-pisike Kessu vastasin sellepeale, et aga kuidas saan mina neid aidata, kui ma toidu ära söön või kui ma ei söö?? :D Tuleb lihtsalt tänulik olla, et mul on süüa!! Ja ma olengi!!
Veel üks asi mille üle juurdlesin on see et, Kui sa aevastad lõpetab kogu su keha selleks hetkeks töö isegi süda..seda oli lihtsalt põnew mõelda, aga kõige huwitavam on see  Piiblist võib leida viite, et kana oli enne muna (Genesis 1:20-22).


Aga olks ma nüüd minema: Ellu ja Bikuga õue vist :) !!
                               Tsauuuuuuuuu!

No comments:

Post a Comment