Sunday, February 5, 2012

Crazy Woman..!!

Pärast lastekat mõtlesime minna Tuuliga-Maria poole,,aga ennem otsustasime läbi käia Selveris ja osta juuksevärvi...Me otsustasime Tuuliga värvida blondiks ja ostime mõlemad täpi pealt sama värvi ja Maria võttis punase värvi..See valik aga langes meile saatuslikuks..:D
Olime poes täiega äxi täis!!! Põnevusega Maria juurde jõudes, läks Maria süüa tegema ja meie Tuuliga kohe värvi kokku mixima.
Värv kokku segatud hakkame värvima..JEAH!!! Mõnu värvilehk levib mööda tube..
..LIHTSALT SUPER!!!- mis juhtus? Värvi jäi puudu..:O :\ MIIIKS???
Ruttu kilekott pähe ja jooksin poodi uut värvi tooma..mõnus värvilehk järgi lohisemas ja pea kilekottist krabisemas :D
Värv kätte saadud jooksen kiiresti tagasi Maria juurde..ruttu,ruttu ..värvi uuesti kokku mixima ja EDASI.
Nii värv peas ootame ja hakkame Tuuliga maha pesema...Nii pestud, natuke kuivatame ja läheneme peeglile:
TUULI: APPPPPPI!!!!! Kui jubeeee!!!!!!!! Appppi ma olen KIRJU ,,milline ma välja näen:O
KESSU:OMG...MA OLEN ORANžžžžžž!!!!!!!!!!!!!! EIIIIIII MIKS????????
MIKS????? see ei ole võimalik!!!
Ma olin täiesti hullumas..Maria üritas kuidagi komplimetitega rahustada..
...ei õnnestund eriti :D
Lõpuks pöördus see kogu toimuv seal täiesti hullumeelseks naeruvapustuseks..
Niii nüüd oli Maria kord värvida(punaseks soovis)..Me tuuliga arutame,et Mariaga võiks ka midagi juhtuda...See soov läks täiesti täide..kui värv pool tundi peas oli olnud, väljus Maria pärast peapesu vägagi mitte rahuloleva näoga..ilmselgelt tahtis ta samuti täiest kõrist karjuda: MIKS????
Maria punane juuksevärv oli muutunud LILLAKS :D


Kokkuvõtte: Me kolmekesi tuleme...Mina: oranž, Maria-lilla ja Tuuli- kirju..:D
crazy womans..;)

No comments:

Post a Comment